Harmonikkayhtye Pomppaduuri

Harmonikkayhtye Pomppaduuri
Soittajat: Anita Lehto (ope), Katja Kiikala, Tarja Pääskylä, Hannu Äystö, Liisa Siivola, Tarja Partonen ja Hannele Sädelahti-Lassila

perjantai 13. syyskuuta 2013

Piazzollaa Verkatehtaalla

Verkatehtaalla esitetään Astor Piazzollan Maria de Buenos Aires tiistaina 29.10. Lipun hinta on 32 euroa.

Mua kiinnostaisi mennä katsomaan, juoni tosin taitaa olla aika synkkä, mitä tuosta wikipediasta nyt ymmärsin. Ääninäytettäkin löytyy YouTubesta...

 Löytyykö kiinnostuneita konserttikaveriksi?

-Liisa

6 kommenttia:

  1. Mä ostin alkuviikosta liput konserttiin. Mulla on yksi Klasin levy, jossa hän laulaa Piazzollaa. Hänen ääni sopii argentiinalaiseen tangoon hyvin. Mukana konsertissa on myös Alvarado, joka on myös hyvä Piazzollan tulkitsija.

    VastaaPoista
  2. Mielelläni lähden mukaan! Varaan töistä aamuvuoron/vapaan. Varaatko mulle lipun, kiitos. Maksu hoituu :-)

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Minä voisin lähteä myös. Ostaako Liisa liput ja laitetaan sun tilille rahaa vai miten hoidetaan?

    VastaaPoista
  4. Hei Tarja & Tarja!
    Mä ostan liput, annan tilinumeron ensi kerralla kun nähdään.
    -Liisa

    VastaaPoista