Harmonikkayhtye Pomppaduuri

Harmonikkayhtye Pomppaduuri
Soittajat: Anita Lehto (ope), Katja Kiikala, Tarja Pääskylä, Hannu Äystö, Liisa Siivola, Tarja Partonen ja Hannele Sädelahti-Lassila

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Löytyykö halukkaita ekstraharjoituksiin ennen seuraavaa soittotuntia?

Juteinitalon keikka lähestyy hurjaa vauhtia ja sitä ennen on vain enää yksi soittokerta Anitan kanssa. Harjoitukset pienemmällä tai isommalla porukalla antaisi taas varmuutta tulevaan koitokseen.

Löytyisikö siis halukkaita ekstraharjoituksiin? Mulle sopisi esim. pe 5.4. illalla tai la 6.4. päivällä.

-Liisa

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi mun kommentit tulee tuplana? Kun poistan toisen, jää kuitenkin poistettu kommentti kummittelemaan.

      Poista
  2. Minulle ei valitettavasti käy kumpikaan ehdottamasi päivä - iltavuorot. Tosin työt alkavat vasta klo 13, joten aamuvirkkuna olen valmis lauantaina harkkoihin. Voitais toki pitää meillä töissä kenraalit mummoille ja papoille lauantaina klo 12 maissa, mikäli talon rytmiin sopii. Voin kysyä.





    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauantaitreenit klo 10 alkaen sopis kyllä mulle. Sopiiko sun luona? Mummokeikalle tarttis varmaan useamman, jotta olis kaikki äänet kohdallaan...
      -Liisa

      Poista